Created from electromagnetic fields in 525 milliseconds;
 
  •  

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 




----------------
Támogatnád az LD50-et?
Kattints ide!

----------------
LD50 PÓLÓK!
Katt a képre:
 
Felhasználónév
Jelszó


 
Kattints a részletekért!

 
 


 
  • RÉMÁLOM A SÍP UTCÁBAN
2010. július 29.
Csütörtök, 22:00
SM'S CAFÉ (Bp. VII., Síp u. 4.)
DJs: Arkhon & guest
Ingyenes!
Térkép
Hozzászólok
  • MAXIMO POP - INDIE PARTY
2010. július 29.
Csütörtök, 23:00
FILTER (Bp. VII., Almássy u. 1.)
DJs: Andone, Toncsi-Cox
Ingyenes!
Térkép
Hozzászólok
  • NOCTURNAL FEST, DAY 1.
2010. július 30.
Péntek, 19:00
KÉK YUK (Bp. III., Fényes Adolf u. 28.)
Fellépők: Limb for a limb, Kerecsensólyom, Scivias, Eternal Bleeding (SK), Craniotomy (SK), Scéal
Belépő: napijegy - 1500 HUF, bérlet - 2500 HUF, elővételben 2000 HUF
Flyer, Térkép
1 hozzászólás
  • SUTTYÓDISZKÓ SUMMER EDITION
2010. július 30.
Péntek
GYÁR - UDVAR (Bp. IX., Soroksári út 160.)
Djs: Adam_, Ankin, Felix, Rini, Sis, NINth (videódiszkó)
Extra: az első 20 embernek welcome drink, welcome nyalóka, welcome szappanbuborék, éjfélkor tűzijáték, Suttyókoktél, vizuál, szabadtér, speciális dekó, ghetto blaster
Belépő: az első 20 embernek 600 HUF, utána 900 HUF
Filmvetítés (20:30-tól): Ford Fairlane
Facebook event
Flyer, Térkép
15 hozzászólás
  • 80-AS PARTY
2010. július 30.
Péntek, 21:00
KÉK ÚSZÓHÁZ - SZEGED (Stefánia)
New wave zenék a múltból és a jelenből
- new wave / electro / ebm / dark / indiepop / industrial
DJs: Megyeri és Sokol
flyer
2 hozzászólás
  • 50% DEPECHE MODE KLUB
2010. július 30.
Péntek, 22:00
FILTER (Bp. VII., Almássy u. 1.)
Egy nagy Bonanza Banzai est!
DJ: Andone
Belépő: 242 HUF
Info: 101-es Klub
Flyer, Térkép
4 hozzászólás
  • NOCTURNAL FEST, DAY 2.
2010. július 31.
Szombat, 19:00
KÉK YUK (Bp. III., Fényes Adolf u. 28.)
Fellépők: 213, Teurgia, Aeon Winds (SK), Ancestral Volkhves (SK), Aetherius Obscuritas, Veil of Sin
Belépő: napijegy - 1500 HUF, bérlet - 2500 HUF, elővételben 2000 HUF
Flyer, Térkép
3 hozzászólás
  • ECLIPSE VOL. 1.0
2010. július 31.
Szombat, 20:00
FALKA ROCKLYUK (Békéscsaba, Trefort u. - piac mellett)
- aggrotech, industrial, noise, cyber, dark, stb. -
Fellépő: szervezés alatt!
Selectors: Twiggy, V4N1TY V., Deborah, Lunatic_CandyĐoll
Ingyenes!
Térkép
8 hozzászólás
  • INDUSTRY SHOCK! THERAPY
2010. július 31.
Szombat, 21:00
GYÁR - UDVAR (Bp. IX., Soroksári út 160.)
- oldschool ebm / hungarian oldschool ebm / electro-industrial / ebm stb. -
DJs: Gzenon, Psycohol, NINth vs. Sis, Dorn
Belépő: 500 HUF
Flyer, Térkép
28 hozzászólás
  • HELLRAVE
2010. július 31.
Szombat, 22:00
DIESEL CLUB (Bp. X., Népligeti út 2. - Ex E-Klub, a Planetárium mellett)
The Main Event Of The Night!
Main floor: Dj Dione (NL). Dj Naz-T (A), The Serial Killers (A), Skyscraper vs. Rob2Speed (H/SK), Rakehell Dj Team - Folli vs. Speedcrusher, Hardbeat Society Dj Team (A), Hardstyle.hu Dj Team and many more!
Hellkick floor: Judg'Ann (CH), Nrgizer (A), Mercenary, Tshwest, Neckrow, Vanda, Adrenalin K! and many more!
Extra: Massive, Stunning Sound System!, 2 Floors of Harder styles, from Hardcore to Hardstyle, from Frenchcore to Happy Hardcore!!!, DNC Merchandise! Be on a lookout for the Official Hellrave+Hellkick T-Shirt!
Belépő: 2000 HUF (10 €)
Térkép
3 hozzászólás
  • SM'S CAFÉ EXTREME NIGHT - FETISH PARTY
2010. július 31.
Szombat, 22:00
SM'S CAFÉ (Bp. VII., Síp u. 4.)
Selector: Bence
Belépő: 2000 HUF, de dresscode-ban (lakk, bőr, latex, military, elegáns) ingyenes!
Térkép
Hozzászólok
  • ROCK MIX
2010. augusztus 2.
Hétfő, 22:00
SM'S CAFÉ (Bp. VII., Síp u. 4.)
Selector: SM's Girl
Ingyenes!
Térkép
Hozzászólok
  • O.Z.O.R.A. FESZTIVÁL, DAY 1.
2010. augusztus 3.
Kedd
OZORA
Psychedelic tribal gathering
Line-up: Shpongle, Xenomorph, Penta. További fellépők bent!
Belépő: 100 €
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
6 hozzászólás
  • ELECTRO NIGHT
2010. augusztus 3.
Kedd, 22:00
SM'S CAFÉ (Bp. VII., Síp u. 4.)
DJ: Engie
Ingyenes!
Térkép
Hozzászólok
  • O.Z.O.R.A. FESZTIVÁL, DAY 2.
2010. augusztus 4.
Szerda
OZORA
Psychedelic tribal gathering
Line-up: Psykovsky, U-Recken, Andromeda, The Orb, Vibrasphere. További fellépők bent!
Belépő: 100 €
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
Hozzászólok
  • FETISH MIX
2010. augusztus 4.
Szerda, 22:00
SM'S CAFÉ (Bp. VII., Síp u. 4.)
Selector: SM's Girl
Ingyenes!
Térkép
Hozzászólok
  • II. FEKETE ZAJ, DAY 1.
2010. augusztus 5.
Csütörtök
SÁSTÓ KEMPING (Mátrafüred-Sástó, Farkas u. 4.)
Fellépők: Faith and the Muse (US), Christ vs. Warhol (US), Zippo (I), Sunshine (CZ), Mátyás Attila Band, The Moon and the Nightspirit. (update: 2010.06.21.) További fellépők.
DJs (3 nap): n.a.
Belépő: bérlet - az első 100 db 6900 HUF, utána 7500 HUF; napijegy - 3600 HUF
Bővebb infó!
Térkép
13 hozzászólás
  • O.Z.O.R.A. FESZTIVÁL, DAY 3.
2010. augusztus 5.
Csütörtök
OZORA
Psychedelic tribal gathering
Line-up: Union Jack, Calfiornia Sunshine, Green nuns of revolution, Raja Ram, Kraak, Biosphere, Digital Mystery Tour, Ott. További fellépők bent!
Belépő: 100 €
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
Hozzászólok
  • MAXIMO POP - INDIE PARTY
2010. augusztus 5.
Csütörtök, 23:00
FILTER (Bp. VII., Almássy u. 1.)
DJs: Andone, Toncsi-Cox
Ingyenes!
A következő Maximo Pop - Indie Party szeptember 2-án lesz!
Térkép
Hozzászólok
  • II. FEKETE ZAJ, DAY 2.
2010. augusztus 6.
Péntek
SÁSTÓ KEMPING (Mátrafüred-Sástó, Farkas u. 4.)
Fellépők: Collapsing New People (A), The Last Days of Jesus (SK), Pozvakowski, Hiteljugend. (update: 2010.06.21.) További fellépők.
DJs (3 nap): n.a.
Belépő: bérlet - az első 100 db 6900 HUF, utána 7500 HUF; napijegy - 3600 HUF
Bővebb infó!
Térkép
2 hozzászólás
  • O.Z.O.R.A. FESZTIVÁL, DAY 4.
2010. augusztus 6.
Péntek
OZORA
Psychedelic tribal gathering
Line-up: Pleaidians, Protoculture, Solar Fields, Carbon Based Lifeforms, Cell. További fellépők bent!
Belépő: 100 €
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
Hozzászólok
  • VIII. DM TÁBOR, DAY 1.
2010. augusztus 6.
Péntek
THE BEACH (Fehérvárcsurgó)
- DM / Bonanza Banzai / Ákos / Synth-pop / EBM / industrial / gothic -
Fellépő: Apokrif (DM tribute)
DJs (2 nap): Storm, Richie, Calman, Josef, Józan-Géza, Csicsa, Chris, AMS
Belépő: 4500 HUF/2 nap, 2500 HUF/1 nap, elővételben - 3800 HUF/2 nap, 2000 HUF/1 nap
Flyer, Térkép
Hozzászólok
  • 50% DEPECHE MODE KLUB
2010. augusztus 6.
Péntek, 22:00
FILTER (Bp. VII., Almássy u. 1.)
Depeche Mode, Szinti-Pop, 80as évek
DJ: Andone
Belépő: 242 HUF
A következő 50% Depeche Mode Klub augusztus 27-én lesz!
Info: 101-es Klub
Térkép
Hozzászólok
  • II. FEKETE ZAJ, DAY 3.
2010. augusztus 7.
Szombat
SÁSTÓ KEMPING (Mátrafüred-Sástó, Farkas u. 4.)
Fellépők: Grimegod (RO), Nulladik Változat, Land of Charon, Autumn Twilight, Cantara. (update: 2010.06.21.) További fellépők.
DJs (3 nap): n.a.
Belépő: bérlet - az első 100 db 6900 HUF, utána 7500 HUF; napijegy - 3600 HUF
Bővebb infó!
Térkép
Hozzászólok
  • O.Z.O.R.A. FESZTIVÁL, DAY 5.
2010. augusztus 7.
Szombat
OZORA
Psychedelic tribal gathering
Line-up: Younger Brother, Prometheus, Tristan, Solar Fields, Asura. További fellépők bent!
Belépő: 100 €
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
Hozzászólok
  • VIII. DM TÁBOR, DAY 2.
2010. augusztus 7.
Szombat
THE BEACH (Fehérvárcsurgó)
- DM / Bonanza Banzai / Ákos / Synth-pop / EBM / industrial / gothic -
Fellépő: DaMage (DM tribute)
DJs (2 nap): Storm, Richie, Calman, Josef, Józan-Géza, Csicsa, Chris, AMS
Belépő: 4500 HUF/2 nap, 2500 HUF/1 nap, elővételben - 3800 HUF/2 nap, 2000 HUF/1 nap
Flyer, Térkép
Hozzászólok
  • O.Z.O.R.A. FESZTIVÁL, DAY 6.
2010. augusztus 8.
Vasárnap
OZORA
Psychedelic tribal gathering
Line-up: Aes Dana, H.U.V.A. Network, Tribal Tul. További fellépők bent!
Belépő: 100 €
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
Hozzászólok
  • SZIGET FESZTIVÁL, DAY 1.
2010. augusztus 11.
Szerda
ÓBUDAI SZIGET (Budapest)
Fellépők: The Toy Dolls, Ska-P, Madness, Bad Religion. További fellépők.
Belépő: napijegy: 12000 HUF; félárú jegy (23:00-tól): 6000 HUF; Hetijegy - ottalvós / sátrazós: május 1-től és a helyszínen 54000 HUF; hazamenős: május 1-től és a helyszínen 46000 HUF; Karaván kemping jegy: május 1-től és a helyszínen 35000 HUF
---
-1. nap (08.09): Kispál és a Borz búcsúkoncert
Belépő: 6000 HUF, de az ottalvós hetijegy erre a napra is érvényes!
0. nap (08.10): Reggae örömünnep és Cseh Tamás emlékkoncert
Belépő: 6000 HUF, de az ottalvós hetijegy erre a napra is érvényes!
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
2 hozzászólás
  • SZIGET FESZTIVÁL, DAY 2.
2010. augusztus 12.
Csütörtök
ÓBUDAI SZIGET (Budapest)
Fellépők: Faithless, Gorillaz Sound System, The 69 Eyes. További fellépők.
Belépő: napijegy: 12000 HUF; félárú jegy (23:00-tól): 6000 HUF; Hetijegy - ottalvós / sátrazós: május 1-től és a helyszínen 54000 HUF; hazamenős: május 1-től és a helyszínen 46000 HUF; Karaván kemping jegy: május 1-től és a helyszínen 35000 HUF
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
Hozzászólok
  • SZIGET FESZTIVÁL, DAY 3.
2010. augusztus 13.
Péntek
ÓBUDAI SZIGET (Budapest)
Fellépők: Thirty Seconds to Mars, Paradise Lost. További fellépők.
Belépő: napijegy: 12000 HUF; félárú jegy (23:00-tól): 6000 HUF; Hetijegy - ottalvós / sátrazós: május 1-től és a helyszínen 54000 HUF; hazamenős: május 1-től és a helyszínen 46000 HUF; Karaván kemping jegy: május 1-től és a helyszínen 35000 HUF
Bővebb infó a fesztiválról.
Térkép
Hozzászólok
 
 
LengyelországCASTLE PARTY, DAY 0.
2010. július 29.
Csütörtök
BOLKOW, Castle
Line-up: Red Emprez, Christblood, Dusk Watch, Gorthaur, Monolight, Infinity Pain (Freak Show), Steffen & Thomas (DJ-set - De/Vision)
Ticket price: n.a. €
Tickets & Infos: Castle Party
2 hozzászólás
LengyelországCASTLE PARTY, DAY 1.
2010. július 30.
Péntek
BOLKOW, Castle
Line-up: Qntal, Faith and the Muse (exclusive acoustic show), The Beauty of Gemina, Żywiołak, Otto Dix, C.H.District, Wieże Fabryk, Bacio Di Tosca, The Violet Tribe, Gray/Scale
Ticket price: 55 €/3. day
Tickets & Infos: Castle Party
Hozzászólok
LengyelországCASTLE PARTY, DAY 2.
2010. július 31.
Szombat
BOLKOW, Castle
Line-up: And One, Kirlian Camera, Alec Empire, The Eden House + Monica Richards, The Cassandra Comlex, Theatres des Vampires, Job Karma, Christ vs. Warhol, Deviant UK, Doppelgänger, Chimera (Fire Show), Full Fathom Five (aka William Faith, DJ-set - Faith and the Muse)
Ticket price: 55 €/3. day; 32 €/day
Tickets & Infos: Castle Party
Hozzászólok
LengyelországCASTLE PARTY, DAY 3.
2010. augusztus 1.
Vasárnap
BOLKOW, Castle
Line-up: Behemoth, Clan of Xymox, Anne Clark & The Band, Faith and the Muse, Noisuf-X, Daimonion, Wieloryb, Alvaréz Peréz, The Proof
Ticket price: 55 €/3. day; 32 €/day
Tickets & Infos: Castle Party
Hozzászólok
NémetországM'ERA LUNA, DAY 1.
2010. augusztus 7.
Szombat
HILDESHEIM, Flugplatz
Line-up: Gewinner Newcomer Wettbewerb, Rabenschrey, Angelspit, Lacrimas Profundere, Samsas Traum, Stolen Babies, Laibach, Nitzer Ebb, Unheilig, The Sisters Of Mercy, Sons of Seasons, Leandra, Qntal, Illuminate, Faith and the Muse, Brendan Perry, Das Ich, Rotersand, Eluveitie, Crematory and more... (update: 2010.07.22.)
Ticket price: 79 €
Tickets & Infos: M'era Luna
9 hozzászólás
NémetországM'ERA LUNA, DAY 2.
2010. augusztus 8.
Vasárnap
HILDESHEIM, Flugplatz
Line-up: Expatriate, The Other, Punish Yourself, Hanzel Und Gretyl, Zeraphine, Saltatio Mortis, The 69 Eyes, Editors, In Extremo, Placebo, Ambassador 21, Colony 5, Celine and Nite Wreckage, Amduscia, Agonoize, Feindflug, Skinny Puppy, Combichrist and more... (update: 2010.07.22.)
Ticket price: 79 €
Tickets & Infos: M'era Luna
2 hozzászólás
 
 
Milyen magyar fesztiválra mész idén?
Sziget
 
(13.1% - 78 szavazat)
Ozora
 
(5.9% - 35 szavazat)
Hegyalja
 
(7% - 42 szavazat)
Rockmaraton
 
(10.3% - 61 szavazat)
Volt
 
(5.2% - 31 szavazat)
Ezek közül legalább kettőre.
 
(7.7% - 46 szavazat)
Ezek közül legalább négyre.
 
(0.8% - 5 szavazat)
Egyikre sem.
 
(49.6% - 294 szavazat)
 
Castle Party (PL): 07.29, 30, 31, 08.01 ·· Nocturnal: 07.30, 31 ·· Ozora: 08.03, 04, 05, 06, 07, 08 ·· Fekete Zaj: 08.05, 06, 07 ·· VIII. DM Tábor: 08.06, 07 ·· M'era Luna (D): 08.07, 08 ·· Sziget: 08.11, 12, 13, 14, 15 ·· SZIN: 08.25, 26, 27, 26 ·· Nocturnal Culture Night 5 (D): 09.03, 04, 05 ·· Fezen: 09.09, 10, 11
 
 
 
 
: : : : : :
 
ANKIN: 07.30. Suttyódiszkó Summer Edition ··· BENCE: 07.31 SM's Café Extreme Night ··· DORN: 07.31 Industry Shock! Therapy ··· NINTH: 07.30. Suttyódiszkó Summer Edition · 07.31 Industry Shock! Therapy ··· SIS: 07.30. Suttyódiszkó Summer Edition · 07.31 Industry Shock! Therapy
 
2007. december 6., Csütörtök 02:01
Damage, Ninth: "nem vagyunk DJ-k"


Amikor az ember kiköt a pultok mögött, önkéntelenül is ráragad a DJ kifejezés, vagy éppenséggel ráragasztják. Nem fog válogatni szelektorság (mi az a szelektor?) meg a DJ (mi az a DJ?) között. Elvégre is milyen jó dolog már a partizóknak zenét pakolni, úgy érzi, ő csinálja a hangulatot, kvázi a zenét is, ő ott fent alkot, CD-ből, bakelitből, laptopról, samplerből, mindenből egyszerre, neki köszönik meg a tánctérről a hullámokat, kellemes, szívet melengető státusz ez.

Ma akadtam rá Jeff Mills detroiti techno-guru videoanyagára, a Purpose Makerre, megnéztem, sokszor, meghallgattam még többször, aztán megmutattam ma este Ninthnek és közöltem vele, na amiatt ott, amit ott most Jeff Mills csinál, én hivatalosan és mindenki előtt lemondok arról a DJ-titulusról, ami eddig rám volt ragasztva. Ninth rámnézett, és közölte, ő is.

Ezzel nem a többi DJ-nk, szelektorunk, zenepakolónk életét, öntudatát, önképét akarjuk megnehezíteni, aki akarja, úgy használja magára a kifejezést, ahogy akarja, mi nem tartunk vissza senkit semmitől.

De arra megkérném az olvasóimat, hogy akkor is, ha nem szeretik az elektronikus zenét, nézzék meg a videóból legalább az első két percet. Ha igazi DJ-ről beszélünk, ezt a szintet kell megütni, ez pedig igazi, ritkán látott technikai tökély.
| 73 hozzászólás © d4m4g3
<<< [5] 4 3 2 1 >>>
Hozzászólok
Symour   2007. december 15., Szombat ( 14:13 ) #73 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2006. október 26.
Üzenetek száma: 805

GRAMMAR NAZI
My Grammer Is Gooder
:D
Végignéztem. Én csak annyit látok, hogy emberünk egy csomó kallantyút meg pöcköt meg csúszkát bizerget, és ettől valahogy mégsem változik semmi, ugyanaz a kellemetlen tuctuc megy végig... :P

::alulművelt::
Thoma   2007. december 8., Szombat ( 14:56 ) (#69) #72 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2004. október 30.
Üzenetek száma: 6775
mania (#69) írta:
nos..ezen a fevételen 3db technics mk2-es lemezjátszót használ, aminek darabja kb. 120 ezer körül van plusz, úgynézem egy vestax keverőt ami olyan 150 000 , najó még egy technics fülecs az kell 40 e-ért, ami tényleg a létező legprofibb cucc
,ez a tehetségen túl tényleg csak azon múlik, hogy ki mennyi energiát fektet bele, csak a legtöbben ezt nem teszik meg, mert nincs rá igény, ezen kellene változtatni..

Azért a bakelitokat sem érdemes kifelejteni belőle, pláne, hogy gondolom abból nem egy-két tucatja van. Másrészt meg nem ez az egy felszerelése van sejtésem szerint.

Talán igény még lenne, mert ez azért annyira nem rétegzene (vagy ha igen, akkor sztornó), hanem ahogy írtam: idő függvénye. Zenélni csak úgy lehet, hogy gyakorol az ember naphosszat, neki valószínűleg megvan az ideje, legtöbbeknek nem, vagy ha az még lenne, a pénz akadályozza meg.

De tételezzük fel, hogy igazad van. Hogyan lehetne több embert csalogatni a zenéhez, bulikra?
Hoze   2007. december 8., Szombat ( 14:17 ) #71 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2007. április 2.
Üzenetek száma: 784
I'm a teacher of futility

WWW.HOZE.HU


Hát végülis haladni kell a korral, de ez a cd-ről keverés nekem bűzlik azért... Sok alapjaiban megkérdőjelezhető dj trükk a semmibe vész, mert cd-n nem lehet ugyanazt a htást elérni, mint a híres fekete bakelittel... és most nem csak a szaros scratchre gondolok, mert pl mikor én techno dj-ztem, egyszer se vittem bele ilyet.
Hát egyszerűen feeling is - na persze milyen feeling az, ami 2500-4500 ft-ba kerül ugy hogy kapsz érte 2-5 számot rajta (33, vagy 45-ös RPM-be)...drága.. ez oké... szerintem sok dj azért választotta a cd-ről keverést, mert hogy az olcsóbb, és tényleg... Sok kis bakfis töltö le Torrente-ról a tekknókat, meg mit is, hát naná hogy olcsóbb persze a Tescos 140 forintos cd-re irt szarokkal ügyeskedni...
Megintcsak a feeling...

Nekem Omnitronic direkt meghajtású lemezjátszóm volt, azzal elég jókat lehetett alkotni a Pioneer keverőmmel..

Ami a jelen helyzetet illeti, kár sírni, mert hát ez van, veszve van a teknó, és indásztrájöl, mostanába a ********* ( 9th kevéért nem politizálok származási alapon) szubkultúra ráhegyezte a fogát a POP-ra (lásd Megasztár, stb) és olyannyira átformálták a zeneipari piacot, hogy esélye sincs egy kezdő, ámbár tehetséges embernek arra, hogy egyáltalán megélhessen abból amit csinál. Eldeformálták az egész fiatalságot, és nekik is köszönhető hogy el lett baszva az egész, és telis teli van minden divat szutyok emberrel...

Én 1998-2002-ig dj-ztem. A techno, és acid forradalom magyarországon a 90-es évek közepén tört be, és nemmondom gecci nagy sikerrel... Volt buli, ahol 600 embernek játszottam a Frankhegy nevű experimentális fesztiválon, úgy hogy a kutya se ismert 99-ben.. Itt egy huderégi kép rólam höh.. (Kék Yukból)
Mostanra meg már a kommercionálisabb dolgok vannak előtérben, és már a híres dj Budai is szánalmasan fest a vigyorgós képével a Cool Tv-n...
Aki meg tehetséges annak leesik a tantusz hogy "basszamegakurvaélet, én ebből nem profitálok" és abbahagyja... Elmegy főiskolára inkább... Aki meg pedig végképp tehetséges, arra meg a maximum rúd jár rá.. Pl dj Karamel-t lesittelik... dj Rekthor meghal váratlanul... a D250 feloszlik... a többiek pedig nyomják non profitba, csakhát ez már olyan, mint a halottnak a csók...
Hoze   2007. december 8., Szombat ( 13:57 ) #70 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2007. április 2.
Üzenetek száma: 784
I'm a teacher of futility

WWW.HOZE.HU


sakal_alarcban:

folytatom privátba, mert ezt már úgyse olvassa senki, lecsúszott topik ez. :)
TwistedSister   2007. december 8., Szombat ( 13:00 ) (#67) #69 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2005. június 3.
Üzenetek száma: 27
my world, my rules.
[q from="Thoma" at="67"]Épp a technikai részét firtattam. Ennek a zenének az egyik legfőbb igénye, hogy megfelelő felszerelés is legyen. Kétlem, hogy fele olyan jó cuccokkal amit ő használ, már elő lehetne állítani ilyen zenét, szemben mondjuk egy 100 ezres és egy 400 ezres szaxofonból ki lehet úgy hozni dolgokat, hogy hasonlóak legyenek, laikus számára meg teljesen megkülönbözhetetlen.
q]

nos..ezen a fevételen 3db technics mk2-es lemezjátszót használ, aminek darabja kb. 120 ezer körül van plusz, úgynézem egy vestax keverőt ami olyan 150 000 , najó még egy technics fülecs az kell 40 e-ért, ami tényleg a létező legprofibb cucc
,ez a tehetségen túl tényleg csak azon múlik, hogy ki mennyi energiát fektet bele, csak a legtöbben ezt nem teszik meg, mert nincs rá igény, ezen kellene változtatni..
sakal_alarcban   2007. december 8., Szombat ( 12:57 ) (#65) #68 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2006. április 19.
Üzenetek száma: 98
Hoze (#65) írta:
sakal_alarcban :

1 év a Tilos rádióban dj Reakthor, és Daniel Voltaire mellett, stb előzmények rávezettek.. Persze az még rég volt.. Akkor volt a techno meg a gép-zenei dolog a csúcson, 2001 felé, mostanában igencsak lehanyatlott.... Nem véletlen hagytam abba... :(

És őszintén szólva ez Damage-nak is szól... Megváltozott a világ.. Itt nem csak arról van szó, hogy az Emo-k ellepték a tánctereket, és ellehetitlenitették a bulikat (mer mégis milyen már az, mikor megy egy dj szett, és közben az emo csaj a fülében az Ipad-dal ugrabugrál egy tök más zenére mint amit a dj kever...
Mostanára a társaság lett az összetartó "hó getszi, van egy jó buli, na menjünk le, hö" és lemegy a szaros banda de többé kevésbé a drog, vagy a szesz miatt, vagy csak mert 'ott van a Józsi aki hú de tetszik nekem'... és nem a zenéért...
Az egyetlen dolog ami tartja magát az a goa... csak hát abból is egy hippi-getszi mozgalom lett, és már jóérzésű ember alig alig jár le, mert büdös ez a "szeressük egymást 20 darab extasyval" feeling....

Hát haldoklunk öregem... Sajnálatos...
Mostanába már más a nyerő, úgylátszik.


Ami még techno és nyerőbb:
Godfather, aki fél percenként váltja a bakeliteket
Katt


Egyetértek, amit írtál, abban van sok okos dolog és igazság! A dolgok változnak ez örök igazság. Viszont az előbb igazából arra céloztam, hogy a cd játszókon is hallásra kell összehoznod a sebességet, és nincs olyan, hogy beírod hány bpm legyen, és annyin megy :) lemezjátszón egyébként sokkal könnyebb pontosan keverni, sokkal finomabban lehet "hangolni"... a cd-ről zenélést én egyáltalán nem tartom amatőrségnek, ez csupán haladás a korral! Egyébként az botrányos, hogy egyes helyek a legszarabb cd játszókat tolják oda a dj-nek, mondván hogy „úgy is cd, arról könnyű”, azonban ezeken a szar cd játszókon igazából szinte lehetetlen, vagy nagyon nehéz pontosan keverni (ha érdekel kifejtem hogy miért),,, utána meg jön szardobálás :)))
Thoma   2007. december 8., Szombat ( 12:30 ) (#64) #67 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2004. október 30.
Üzenetek száma: 6775
mania (#64) írta:
aha 1 hónap alatt jeff mills szint, akkor hajrá hajrá,
attól még, hogy a zene nem tetszik, nemtudom miért gondold, hogy technikailag meg tudod itélni.

Épp a technikai részét firtattam. Ennek a zenének az egyik legfőbb igénye, hogy megfelelő felszerelés is legyen. Kétlem, hogy fele olyan jó cuccokkal amit ő használ, már elő lehetne állítani ilyen zenét, szemben mondjuk egy 100 ezres és egy 400 ezres szaxofonból ki lehet úgy hozni dolgokat, hogy hasonlóak legyenek, laikus számára meg teljesen megkülönbözhetetlen.

Maga a zene készítése és művelése meg gyakorlat kérdése. Meggyőződésem, hogy ő minimum naponta gyakorol magának valami stúdióban, viszont ahogy én sejtem ezt 9th és d4m4g3 nem teheti meg (pláne nem bakelittel és olyan profi keverővel), mert valamiből élniük is kell meg van más elfoglaltságuk is.

Itt van ez az ember aki már emberemlékezet óta csinálja ezt a zenét és mégis, amit itt hallani az valahogy olyan, mintha egy hasonló múlttal rendelkező zongorista gyerekdalokat játszana. Remélem most már érted mi a problémám. Másrészről meg szeretek nem egy elektronikus zenét.

Szerk.: Most látom, hogy ez a minél gyorsabb bakelitváltogatás is egy mérőeszköz a zenében. Felteszem a kérdést: aki nagyon gyorsan tudja pörgetni a szólókat gitáron az már nagy zenész?
Herbert_West   2007. december 8., Szombat ( 12:23 ) #66 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2004. szeptember 10.
Üzenetek száma: 19894
The Abbot cleared his throat. 'You are all very stupid people,' he told them, graciously, 'and you do not know anything at all.'

Zakk Wylde szellemében:

feeling>>>>>>>technikai tudás
(egyenlőtlenségjel akar az lenni)
Hoze   2007. december 8., Szombat ( 11:56 ) (#61) #65 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2007. április 2.
Üzenetek száma: 784
I'm a teacher of futility

WWW.HOZE.HU


sakal_alarcban :

1 év a Tilos rádióban dj Reakthor, és Daniel Voltaire mellett, stb előzmények rávezettek.. Persze az még rég volt.. Akkor volt a techno meg a gép-zenei dolog a csúcson, 2001 felé, mostanában igencsak lehanyatlott.... Nem véletlen hagytam abba... :(

És őszintén szólva ez Damage-nak is szól... Megváltozott a világ.. Itt nem csak arról van szó, hogy az Emo-k ellepték a tánctereket, és ellehetitlenitették a bulikat (mer mégis milyen már az, mikor megy egy dj szett, és közben az emo csaj a fülében az Ipad-dal ugrabugrál egy tök más zenére mint amit a dj kever...
Mostanára a társaság lett az összetartó "hó getszi, van egy jó buli, na menjünk le, hö" és lemegy a szaros banda de többé kevésbé a drog, vagy a szesz miatt, vagy csak mert 'ott van a Józsi aki hú de tetszik nekem'... és nem a zenéért...
Az egyetlen dolog ami tartja magát az a goa... csak hát abból is egy hippi-getszi mozgalom lett, és már jóérzésű ember alig alig jár le, mert büdös ez a "szeressük egymást 20 darab extasyval" feeling....

Hát haldoklunk öregem... Sajnálatos...
Mostanába már más a nyerő, úgylátszik.


Ami még techno és nyerőbb:
Godfather, aki fél percenként váltja a bakeliteket
Katt
TwistedSister   2007. december 8., Szombat ( 10:16 ) (#63) #64 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2005. június 3.
Üzenetek száma: 27
my world, my rules.
Thoma (#63) írta:
Két-három hang egymás után keverése nem hinném, hogy olyan nagy dolog. Még mindig fenntartom a véleményem, hogyha egy hónapra megfelelő technikai felszereléssel és tanárral egy stúdióba utasítanak, minimum hasonlót tudok alkotni. Lehet nagyon nehéz előállítani, de azért attól még, hogy valaki valamivel sokat szenved az még lehet hallgathatatlan.

A zenével a fő gond, hogy semmi továbbgondolás nincsen. Talál félhangokat meg valami gépcint és azt ritmusba hozza egymással és jó, van egy alap, de akkor kéne valami zenét is csinálni és itt áll meg az egész. Az alapnál leáll és nincs szinte semmi progresszió a zenében. Meghallgattam ám úgy is, hogy percenként húztam egyet a lejátszón, hogy miből mi jön, de ez a monotonitás már egy primitív black-metal együttest is térdre kényszeríthet. (Nem, nem a gitár vagy a károgás, hanem a monotonítás.)

9th, d4m4g3: Számoljátok meg ti hány éve csináljátok és azt is, hogy ő mennyi ideje csinálja. Nézzétek meg neki az első néhány év után milyen lehetőségek kerültek perspektívába és azt, hogy nektek mi. (Ezt főleg felszerelés szempontjából és a könnyed játék szempontjából is.)



aha 1 hónap alatt jeff mills szint, akkor hajrá hajrá,
attól még, hogy a zene nem tetszik, nemtudom miért gondold, hogy technikailag meg tudod itélni.
Thoma   2007. december 8., Szombat ( 10:01 ) #63 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2004. október 30.
Üzenetek száma: 6775
Végignéztem az egészet és sajnálom. Semmi izgalmas nem volt a zenében, az hogy csiripeléseket össze tudott hozni az egy dolog, de legalább egy fél hangsort sikerüljön egymás mellé tenni könyörgöm. Két-három hang egymás után keverése nem hinném, hogy olyan nagy dolog. Még mindig fenntartom a véleményem, hogyha egy hónapra megfelelő technikai felszereléssel és tanárral egy stúdióba utasítanak, minimum hasonlót tudok alkotni. Lehet nagyon nehéz előállítani, de azért attól még, hogy valaki valamivel sokat szenved az még lehet hallgathatatlan.

A zenével a fő gond, hogy semmi továbbgondolás nincsen. Talál félhangokat meg valami gépcint és azt ritmusba hozza egymással és jó, van egy alap, de akkor kéne valami zenét is csinálni és itt áll meg az egész. Az alapnál leáll és nincs szinte semmi progresszió a zenében. Meghallgattam ám úgy is, hogy percenként húztam egyet a lejátszón, hogy miből mi jön, de ez a monotonitás már egy primitív black-metal együttest is térdre kényszeríthet. (Nem, nem a gitár vagy a károgás, hanem a monotonítás.)

9th, d4m4g3: Számoljátok meg ti hány éve csináljátok és azt is, hogy ő mennyi ideje csinálja. Nézzétek meg neki az első néhány év után milyen lehetőségek kerültek perspektívába és azt, hogy nektek mi. (Ezt főleg felszerelés szempontjából és a könnyed játék szempontjából is.)

TwistedSister   2007. december 8., Szombat ( 03:42 ) (#56) #62 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2005. június 3.
Üzenetek száma: 27
my world, my rules.
sakal_alarcban (#56) írta:
egyetértek, a dj nem csak egymás után rakosgatja a zenét, hanem 2 zenéből (vagy többől) vagy azok részleteiből, 3.-at kever ki élőben! ezért utálom a bootleg gyárosokat és a bootleg dj-ket. egy igazi dj élőben megcsinálja azt amivel egy bootleg remixer a stúdióban hetekid baszakszik... aki nem mixel, az nem dj! a mixelés pedig nem egyszerű áthúzás, mert az csak egyszerű fading, amit még a winamp is megcsinál automatikusan (ráadásul biztos nem nyomja le közben véletlenül a pause gombot :) )


igen! igen! végre egy értelmes hozzászólás, nemtudom miért kell elmenni abba az irányba, hogy jeff mills milyen zenét játszik, nem erről szól az egész, hanem hogy ő tud MIXELNi:

a dj: a két egymás után jövő számot ritmusra állítja, összefedeli, létrehoz egy átmenetet, ami annak a két számnak egy eddig sosem volt "keveréke"
ez egy kreatív tevékenység, itt valóban létrejön valami új.
a selector: felrak egy számot, utána jön a következö, csaksimán áthúzza a crossfadert, semmi átmenet, tehát nemhoz létre dj mixet, csak számokat rak fel egymás után, ez a zenék kiválasztása, egymás után rakása, ez is kreatív, de ez csak "szelektálás", itt nemjön létre semmi új.

bárki bármilyen zenét halgat, azt azért fel lehet fogni, hogy egy jól felépített szett, ahol folyamatosan 2órán keresztül nem esel ki a hangulatból, az bármilyen zenéből jobb élmény, mintha érzékeled, hogy na most jön a következő szám.

de nyilván damage, meg ninth se magukat akarják alázni ezzel a szép és bátor kijelentéssel, csak szeretnék egy magasabb szintre hozni az ld-s scénát, ahogy ezt eddig is tették, és felnyitni az emberek szemét hogy van magasabb minőség a mostaninál.


sakal_alarcban   2007. december 7., Péntek ( 19:31 ) (#60) #61 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2006. április 19.
Üzenetek száma: 98
Hoze (#60) írta:
Najahh, hát azért Jeffmájlsz már ős motoros (kb mint a scratch mester Godfatherék, meg Carl Cox-ék)
Slágertechno ugyan, Hyperspace se véletlen hozatta mindig ide, de a maga nemébe kellemetes.

Én nem véletlen szajkózom mindig az újhullámos dj-knek, hogy francba a puccos cd-s szettekkel, arról nem művészet keverni, hogy beállitod a pontos BPM-et a kijelzőre gombokkal, aztán zutty áthúzod...
Francba vele...
Bakelitről keverni hallásról, azt. Azt kell. Abba rejlik a mesterfok. :)


látszik hogy értesz hozzá :))
Hoze   2007. december 7., Péntek ( 19:16 ) #60 Válaszolok
Regisztráció időpontja:
2007. április 2.
Üzenetek száma: 784
I'm a teacher of futility

WWW.HOZE.HU


Najahh, hát azért Jeffmájlsz már ős motoros (kb mint a scratch mester Godfatherék, meg Carl Cox-ék)
Slágertechno ugyan, Hyperspace se véletlen hozatta mindig ide, de a maga nemébe kellemetes.

Én nem véletlen szajkózom mindig az újhullámos dj-knek, hogy francba a puccos cd-s szettekkel, arról nem művészet keverni, hogy beállitod a pontos BPM-et a kijelzőre gombokkal, aztán zutty áthúzod...
Francba vele...
Bakelitről keverni hallásról, azt. Azt kell. Abba rejlik a mesterfok. :)
<<< [5] 4 3 2 1 >>>

Csak regisztrált felhasználók hozzászólása engedélyezett!


Ez az oldal nem jöhetett volna létre, ha nincs a www.pardey.org
freestat.hu Oldalaink megtekintéséhez IE 5.5+ valamint Flash plug-in
szükséges.
Impresszum | E-mail
Design: Monokrome Vision